lördag 8 augusti 2009

Helt förstörd

Nu har jag varit på resande fot i lite mer än 3 veckor. Så det här är första kvällen hemma i lägenheten igen. Det är så skönt! Har verkligen saknat spikmattan, soffan, datorn och tv:n, att bara kunna vara och allt annat som hör till. Jag älskar verkligen att resa men den här gången känner jag bara att det blev lite väl mycket på en och samma gång. Har hunnit med Ungern och en festival med lite sömn och så otroligt många olika intryck, har hunnit med tunisien med allt för mycket frågor och lite respekt och sen kongress med SSU. Alltid har det varit en massa folk runt omkring en och just nu sitter jag bara själv i lägenheten. Det har aldrig varit skönare än nu att vara själv. Bara helt själv i lägenheten.

Men riktigt själv är jag inte. KaS och ViS kommer hit och sover ikväll. De är på Madonnas konsert som jag funderar på hur mycket jag kommer ångra att jag aldrig gick på. Men det får väl vara ett beslut som jag får stå för sen. De stannar bara över natten så det är ingen fara med det. Det är faktiskt lite trevligt att ha dem på besök för de är trevliga människor.

Jag måste ställa iordning sängarna till dem bara och bädda lite, har redan varit och köpt frukost tills imorgon. Så nu ska jag verkligen bara njuta av att sitta här själv ett tag, titta på tv och bara vara utan måsten, tider och folk.

Mer kommer om de olika resorna och kongressen. Men det är något som ni får vänta på.

Ciao!

Inga kommentarer: