måndag 3 mars 2008

Damn!

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har nog hittat personen i mitt liv! Så underbar och helt otrolig! Och jag har två val:

Alternativ 1:
Jag kan flytta ner till Göteborg så att vi huxflux så stöter på varandra på gatan, så att våra blickar kan mötas. Vi ser på varandra länge, börjar närma oss varandra. Sen trycker jag upp dig mot en vägg och kysser dig!
Min kyss besvaras, vi tar en fika och då inser vi att vi har massor gemensamt och vi bestämmer för att ses igen. Vi dejtar ett tag, går på bio, fikar och går på picknick.
Vi har grymt bra sex! Det bästa jag har haft!
Sen flyttar vi ihop och skaffar barn och lever lyckliga i alla våra dar!


eller

Alternativ 2:
Jag kan stanna kvar här uppe ta fram dig när jag vill, där du visar olika sidor beroende på klipp. Det spelar då ingen roll vad klockan någonsin är och jag kan skratta och gråta utan att vara till ditt besvär. Du är inte mer än några tangentklick bort och jag behöver aldrig oroa mig för vilken bakelse sort.



Drömmen och viljan väljer alternativ 1.


Men verkligheten väljer alternativ 2

DAMN!

Inga kommentarer: