måndag 24 mars 2008

Ett mobilsvar kan göra en lycklig!

Lyssnade av mitt mobilsvar idag. Hade ett meddelande från Karin som väntade. Blir så himla glad över att höra hennes extrema värmländska dialekt. Och hennes sätt att använda andra ord än vad många andra skulle göra typ leka istället för att umgås eller hitta på något. Måste nog lätta på mina egna regler och åka ner för att hälsa på henne! För det är en person som jag saknar så otroligt mycket! Eller annars gör man 2 flugor i 1 smäll och åker till Stockholm så att vi träffas där, för då finns det massor att göra tillsammans!

Kickan har varit hemma! Riktigt roligt att träffa henne och umgås med henne! Mysiga kvällar hemma hos mig där vi bara suttit och pratat om allt och ingenting! Alla dessa nyheter som hon kom med! Vad roligt! Lycklig för din skull! Jag ser framemot framtiden. Se hur ni får det i nya lägenheten och allt annat!

Vill inget hellre än flytta ner till Göteborg! Så att man får komma lite närmare de vänner som betyder mest för mig! De som inte är lika ytliga som många här hemma är! De vänner som accepterar en och förstår sig på en! Inte de som bara utnyttjar en för deras egna vinnings skull!
Komma till folk som gör handling av ord och som inte bara låter munnen gå på i ett och sen skita i allt! Hoppas nu att allt går som jag vill! Då skriker jag av glädje!

Ska tanka över lite bilder till datorn nu. Så jag kan lägga upp bilder från min fjällvistelse under påsk. Samt bilder från besöket av Filippinerna och lite sånt!

Inga kommentarer: