fredag 4 april 2008

Jävla SAS! och jävla SKYWAYS!

Äntligen framme efter en riktigt jävlig resa. Börjar med en försening från Lycksele på typ 3 timmar. Vilket i sin tur ledde till att jag missade planet som skulle ta mig vidare. Så jag fick lägga ut 500 spänn på en ny biljett. För inte kunde det göra något åt problemet. De kunde ju inte boka någon ny biljett, för att min biljett var ju separat bokat och då gäller inte ombokningar. Men inte får man någon information om det när man bokar biljetter heller. Något som absolut inte gynnar unga människor som vill resa billigt.

Och det måste jag säga, att jobba på SAS kundservice är nog inte speciellt roligt. Speciellt när man inte har känsla för service och total saknad av ödmjukhet. Att det enda stunden inte går att skicka vidare bagaget, bara för att jag inte har kommit med planet, när det nästa stund är fullt möjligt bara för att jag betalar en biljett. Det är så jävla sjukt! Just nu står personalen (piloten, kundservicetanten och alla andra inblandade) inte högt i kurs! Fy fan!

Hemma hos Emma nu, vi ska sova eftersom att vi måste upp tidigt imorgon.

Det blir första dagen på mitt nya jobb!!! Ser verkligen fram emot det!

Skriver mer imorgon!

Go natt

Inga kommentarer: