onsdag 16 april 2008

200 nudlar som ska märkas med etiketter

Det blev ingen löprunda igår. Får ta den sen idag istället. Vi gick på Karlssons garage och bar igår. Åt en god pasta med oxfilé och gorgonzolaost och Malin åt stekt strömming. Johan kom dit och vi skulle vara roliga och skoja med Andreas. Men skämtet var inte så roligt direkt efter. Men tur att han kunde ta det med en klackspark. Andreas kom också förbi och kvällen var väldigt trevlig.
Jag tror att det tar rätt mycket på krafterna att sitta i både DS och FS för Johan var väldigt trött något som vi andra hade väldigt roligt åt under kvällen.

Vi gick vidare efter ett tag- Det vill säga några timmar senare. Johan skulle äta lite, Malin blev sugen på lökringar och vi andra var bara törstiga. Klockan bara sprang iväg och huxflux hade jag missat sista bussen till Partille där jag bor just nu. Så jag fick följa med Malin och sova hos henne.
Mamma- Säg aldrig mer att jag har stökigt hemma- Malin hade det värre än vad jag någon gång haft.

Men det var ordning i oordningen och det är väl det som räknas i slutet?

Sitter på Expen nu. Har tillsammans med Malin tejpat fast 200 etiketter på nudelpaket. Nudlar som vi tillsammans med GSHF ska dela ut imorgon. Vi har också hunnit vara med Partiet ute i Brunnsparken för att hålla ett torgmöte. Mycket roligt! Värvade några nya medlemmar som förhoppningsvis vill gå grundkursen som vi ska ha i slutet av April. Floid var där och sjöng lite afrikanska kamplåtar. Det var riktigt bra!

Nu ska jag kolla över vad mer jag ska göra. Sen ska jag åka ut till Partille och springa min runda.
Äta lite pasta med pesto tror jag.

Dagen imorgon kommer inom kort.

Inga kommentarer: