måndag 14 april 2008

Idol Ola



Ola Svensson- Såg honom på Allum nu i helgen. Egentligen är jag väl inget större fan av honom. Men att se honom live och se hans charmiga sida i verkligheten var det som behövdes för att få mig såld. Han är nog min nya hemliga Idol favorit!

(För alla har väl en hemlig idol favorit, även om man inte följer programmet?)

Övrigt om helgen då-

Var med Malin från lumpen i fredags. Vi skulle ut men det blev lite mycket på en gång. Så efter 1 borttappat mobilbatteri samt flera försök att hitta till gayklubben Gretas och en del helt sjuka incidenter på bussen, slutade kvällen hemma hos henne innan klockan 01.00. Inte roligt att vakna morgonen efter men Malin hade det nog värre än mig. Hon var helt blå på benen.

När jag kom till Partille vid 16 la jag mig direkt och vaknade igen vid 18.30. Fick ett sms av Malin. Hon ville ge kvällen ett nytt försök. Så det var bara att börja göra sig iordning en gång till. Den här kvällen med lyckat resultat. Vi tog oss ut! Satt oss på Bryggeriet och drack endast 1 cider! Träffade Dahlin och hans kompisar också. Det var riktigt roligt att träffa Dahlin igen. Han är så himla sjuk! Det är alltid roligt att träffa honom. Vilket jag aldrig trodde att jag skulle tycka efter de första månaderna som vi låg inne i lumpen ihop. Men det är ju tur att man kan ändra uppfattning om människor.

Söndagen tog jag en fika med Malin och Sandro. Också roligt sällskap. Vi började prata lite om valborgs. Det ska dras ihop en liten plutonsfest då. Ser framemot den så himla mycket.(Så länge vissa personer håller sig undan)

Fick lite tid med Kickan igår. Vi tog en promenad och sen satt vi bara och snackade en hel del hemma hos henne. Det var så roligt att bara sitta och prata av sig. Jag tror att hon behövde det lika mycket.

(Ida var duktig igår- Hon var ute och sprang intervaller i backarna)

PS. Du kan öva på en gurka, och det är okej att nafsa lite, men om du lämnar tandavtryck så har du gått för långt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Här har du ju skrivt värsta hyllningen till Idol-Ola. Jag känner mig hedrad!