onsdag 9 april 2008

Sjuk, sjuk så förkyld

En bra start på jobbet men en förkyldning som kan kallas duga. Det bara rinner ur näsan och jag har köpt halva apoteket, lite nässpray, ipren, pronaxen, hostmedicin, kan jang och lite mer saker som skulle hjälpa mot förkyldning och feber. Jag vet att man får vara sjuk, men det är ju inte så att jag håller på att dö. och då kan man jobba. Dock har jag nog smittat ner Malin, för hon har börjat hosta och snörvla sig lite. Men jag är på bättringsväg nu i alla fall.

Dagen idag har innehållit till största del planering, samtal till folkhögskolor och gymnasieskolor inför kurser och skolbesök, en god lunch(trots lite strul och bristande service), påkommandet av en snattare på pressbyrån, tuggummituggande, mailande till RFSU, samtal till Bohuslän och Stina i N:a Älvsborg och en hel del annat också.

Väntar nu bara på att Sofi ska komma förbi på expen så att vi kan skriva under lite papper och kolla vidare på lite saker.

Åt middag med Malin från SoT i går. Riktigt mysigt. Malin som jag jobbar med hängde också med. Det var riktigt gott med lite spankinspirerad mat.

Kom sen hem till kickan och var helt död. La mig nästan direkt och sov så himla gott.


Ikväll ska jag också träffa Malin. Vi ska kolla lite så stan och hon ska köpa skor.

Skriver mer senare någon gång.

Tack och hej!

Inga kommentarer: