söndag 6 april 2008

Chips och Emma på golvet

Dagen idag har varit händelserik. Började på partidistriktets årsmöte och mötte upp Emma för att gå på stan lite och sen äta en efterlängtad middag ute. Hittade lite småsaker som var riktigt snygga. Ett par riktigt bekväma skor för billig peng. Tror att det är sånna skor som min mamma vill ha, bara i en annan färg. Så jag undrar vad hon ska säga om det.

Sedan gick vi vidare för att se på bio. Sweeney Todd! Jag säger då bara det- JOHNNY DEPP! Är han inte en jäkligt bra skådespelare? Dock kan jag känna att han gärna fastnar lite i samma roller, men han gör dem så himla bra så det kan man ha överseende med.

Men hur som haver.

När vi hade köpt lite chips, popcorn, dricka och sånt så kommer vi in i salongen. Jag går lite fel väg men tar mig ändå till vår plats. Emma däremot ska vara vänlig och inte gå framför alla så hon vänder och går tillbaka för att sedan gå runt. Det sista jag ser av Emma är när hon vänder sig om och börjar gå tillbaka. Sen helt plötsligt när jag står och håller på med min väska så hör man liksom bara en dunst och ljudet av en massa chips som sprider ut sig över golvet. Jag vänder mig om och ser Emma ligga där i trappan. Hon har ramlat och jag har ingen aning om hur det kan ha gått till. Just efter fallet hörde Emma hur någon i salongen drog lite efter andan och kläcker ur sig ett -OJ... Vi båda börjar asgarva! Jag skrattar så att tårarna rinner. Det var dagens bästa! Skrattar bara jag tänker på det.


Imorgon är jag LEDIG!!!!!

Då kommer den stora överraskningen! =)

Inga kommentarer: