lördag 29 december 2007

Framme i Deje hos Carro nu. Känns skönt att komma bort från Arvidsjaur i några dagar. Kvällen har varit riktigt skön. Vi åt en god middag, spelade lite Yatzy, åt efterrätt och sen spelade vi spel med Carros familj. Jag, Carro och hennes mamma vann! Vi var bäst! Helt sjukt hur mycket man egentligen kan och kommer ihåg. Jag slutar aldrig förvånas.

Jag är lite orolig eller bekymrad inför morgondagen. Vet inte alls hur det kommer att gå. Men förhoppningsvist kan vi hålla oss lugna och samlade så att det inte skenar iväg. Men jag tyckte att en hel del löste sig under min resa ner. Hoppas bara nu att du kan stå för det du säger. För jag orkar inte att du sårar mig en gång till. För jag har börjat få nog av det!


.................................................................................................................................................

Det är helt sjukt vad vissa aktiviteter ger ifrån sig ljud. Ljud som någon med livlig fantasi skulle älska. Man skulle kunna skapa vilka miljöer som helst bara av de ljud som skapas mellan två människor. Rätt roligt faktiskt!

Nä, nu måste jag verkligen försöka sova lite. Vi har en lång och fullspäckad dag framför oss. och den börjar om ca 3 timmar. Så lite sömn hoppas jag på!

................................................................................................................................................

Förr eller senare kommer jag att krossa dig! Och det kommer göra jäkligt ont! Framförallt i Hjärtat!

Inga kommentarer: