torsdag 2 juli 2009

12 dagar till Ungern

Insåg nu ikväll att det inte alls är länge kvar innan jag åker till UngernDet är bara 12 dagar kvar innan resan påbörjas. Tar tåget ner till Malmö tidigt på morgonen för att sedan kliva på bussen som tar mig hela vägen till Ungern. Detta gör att stressen kommer krypandes. Måste verkligen hinna städa klart i lägenheten samt packa både för Ungern, utlandet med NiH och sedan en veckas arbete på kongressen. Jag måste dessutom hinna tvätta för att kunna ha rena kläder i väskorna. Men det ska nog hinnas med. Bara om jag verkligen arbetar på effektivt vilket jag många gånger suger på när det handlar om att dona på hemma.

Det ska verkligen bli skönt med semester. Känner verkligen att jag längtar. Första gången som jag har betald semester dessutom. Känns lite annorlunda men samtidigt himla underbart!

Nä nu väntar mer städning. Och kanske att jag hinner börja packa lite. Frågan är ju alltid hur mycket man ska ta med sig. Den här gången blir det nog en hel del. Men så kan det vara ibland.

Ciao!

Inga kommentarer: