måndag 7 januari 2008

Krock med lätt lastbil- Änglar finns!

Har kommit hem till Arvidsjaur nu! Känns rätt skönt att komma hem till sin lägenhet igen. Få sova i sin säng, titta på de tv-program man själv vill och kunna vara vaken/sova när man känner för det.

Dock var det väldigt roligt att besöka Malin i Örebro/Gällersta. Vi har haft saker att göra hela tiden så det har inte funnits någon tid till att blogga. Vi har träffat nästan alla av hennes kompisar. Vi har hunnit vara på födelsedagsfest och gått på stan lite. Sen har vi åkt runt på deras bana och sladdat lite med bilen! Och det var riktigt roligt!

Idag åkte vi bil i ca 14 timmar. Det var otroligt dåligt väglag och snörök hela vägen upp. Så det gick inte att köra för snabbt heller. Och det var ju väldigt tur.

Några som inte hade lika tur var Simon, Johnny och Mattias. De krockade med en lätt lastbil på vägen mellan Sundsvall och Ö-vik. Alla klarade sig men Mattias bil är inte så fin längre, men den gick fortfarande att köra med. Så de tar sig upp iaf.

Ibland måste man nog tro på att änglar verkligen finns!

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hade hänt något allvarligare!

Nu ska jag snart lägga mig och sova.
Njuta av att sova i min egna säng.
Och imorgon ska jag försöka göra bort lite småsaker.

Go natt!

Inga kommentarer: