torsdag 3 januari 2008

Nu lämnar jag Karlstad!

Snart om några timmar(efter lite sömn) så åker jag vidare till Örebro och Malin! Det ska bli så skönt att komma till någon som inte är helt ute och svävar på sina rosa moln hela tiden.
För jag måste erkänna att lite jobbigt har det varit. Även om personerna i fråga är otroligt betydelsefulla för mig, så har det nästan varit lite väl överdrivet kan jag tycka. Speciellt när de inte säger att de är ihop utan bara riktigt goda vänner. Samtidigt förstår jag till en liten del.
Men än en gång så känns det som att min tripp hit var lite onödig och inte alls så uppskattad som det lät till en början. Men det är bra att ha det i bagaget så att man vet det till nästa gång. Då kanske man väljer ett annat alternativ istället.

Vill ha ett mail nu. Där det är positiva besked som kommer. För dte skulle vara roligt och intressant + en erfarenhet som är bra att bära med sig!

Sen vill jag göra så mycket mer! Men det kan jag inte prata om nu. Det får jag ta upp en annan gång.

Ska bli lite tråkigt att lämna Carro. Men jag hoppas att hon kommer upp till mig i vår. Men där får vi väl också se lite...

Ska sova så att jag får lite sömn i alla fall.
För imorgon blir det buss till Örebro!

BTW
Widing- en kille från min pluton- Blev pappa den 27 december till en flicka som ska heta Tindra!
Trots alla gnabb och gräl vi hade så passar jag på att önska lycka till och grattis!

Inga kommentarer: