tisdag 20 januari 2009

Snart Funkis

Trevlig lunch med PeF idag. Alltid lika roligt när man får besök. Snart är det dags för en Funkis. Ser framemot att träffa de andra för att få mer idéer och ny energi. Men jag antar att jag kommer vara rätt död helgen direkt efter. Arenauniversiteten skall hålla en del av utbildningen. Fattar bara inte vad de tänkte på när de vill att en grupp skall börja redan kl 07.50 på morgonen. Jag hoppas av hjärta och själ att jag inte behöver vara i den gruppen. Men det är klart. Finns det inga som vill vara i den gruppen så får man väl ställa upp. Jag gör det inte för mig själv då, jag gör det för kampen!

Snart bär det av mot Oslo. Ska bli himla trevligt att träffa goda vänner igen! Framförallt CaF som jag inte sett på väldigt väldigt länge nu! Hoppas bara att vi hittar någon tid som passar. Sen måste jag börja fila på mitt lilla hälsningstal. Så roligt!

Inga kommentarer: