fredag 23 januari 2009

vem?

Intressant.. men tråkigt att man lämnar kommentarer utan att säga vem man är. För då kan man lika gärna låta bli eller annars så kan man stå för det man skriver. Kanske är jag gnällig, men jag är jävligt less på att det hela tiden förväntas massor av mig men jag kan inte få förvänta mig något av någon annan. Jag vet inte om jag tycker att vänskap ska se ut så. Men det är min syn på det.

En lugn fredagskväll väntar. Det blir hemma med lite städning, tvättvikning och tv tittande. Samt lite packning också. Åker bort imorgon på arbetshelg med DS. Ska förbereda allt inför DÅKen.

Nästa vecka väntar Stockholm och Bommersvik. Ska bli skönt att träffa lite annat folk än de man träffar här hela tiden. Få ny energi och kraft. Sen alla sena kvällar där man sitter och spånar på framtida verksamheter och aktiviteter. Och bastubad! Lovely!

Inga kommentarer: