måndag 9 mars 2009

Tårarna faller men glädjen är obeskrivlig

Nu var det riktigt länge sedan som jag tog mig tid att skriva lite här. Det har hänt en del. Mamma och Farmor har varit på besök i några dagar. Det tog verkligen ut sin rätt. När de hade åkt så var jag helt slut. Men dte var ett välbehövligt besök. Med tanke på att jag inte träffat någon familjemedlem på över 4 månader. Julen tillbringades som sagt i Senegal och nu var det första gången jag fick träffa mamma. Ett kärt återseende! Dagarna bara flög förbi. Tiden gick så snabbt. Alldeles för snabbt! matmässa, Botaniska trädgården, stan, Allum och en hel del annat han vi med under besöket. Farmor fick äta värktabletter på kvällarna för att vi hade gått så mycket och benen värkte på oss alla.

Söndagen kom och de skulle åka hem igen. Grät när jag hade sagt hej då och var på väg hem. Helt otroligt att det alltid ska vara lika jobbigt att säga hej då till folk man tycker om. Men det är tur. Nu dröjer det inte alls lika länge innan jag ska åka upp. Åker hem till norr över påsken. Ska bli så skönt att bara komma hem till lugnet och vännerna! Ska köra skoter och få uppleva lite riktig vinter! Lovely!

Jobbar på för fullt. Planerar kurser och verksamhet. Tränar på och försöker komma i form inför beach 2009. Det går väl sådär.

Nä nu ska jag pyssla på lite här i lägenheten.

Ciao!

Inga kommentarer: