måndag 30 mars 2009

sicken helg

Då var den här helgen över. En helg fylld av städning och fest. Tränade i lördags på morgonen sen var jag hemma hela dagen för att städa lägenheten. Åkte en snabbis på systemet och sen hem och göra sig själv i ordning. Folket började droppa in och himlar vilken fest det blev. Trevligt sällskap och roliga lekar! Det kunde inte bli bättre.

Vaknade på söndagsmorgonen och herre min gud hur det såg ut! Massa flaskor, burkar och glas det var! Sockarna kladdades fast i golvet när man gick, spelplanen till Twister var alldeles kladdig, och ja det märktes verkligen att vi hade haft en rolig kväll! Det bästa av allt var att inget var trasigt. Inte ett enda glas hade gått sönder under kvällen och då var det långt ifrån "städat" igår.

Måste säga att jag mått otroligt bra under dagen. Mycket bättre än vad jag säkert förtjänar! Helt underbart! Fick idag besök av JoH och hans kompisar. Han skulle hämta glasögonen och hans linser som blev kvar här sen festen. Trevligt att få besök!

Kvällen har innehållit tvätt, städning och matlagning. Knyter mig nu för att orka med ytterligare en vecka med praktikanter, jobba och utbildning med SDN.

Nästa helg blir det Stockholm! Flera underbara återseende! Längtar som bara den.

Ciao!

Inga kommentarer: