måndag 11 maj 2009

äntligen här!

Nu har LiP äntligen kommit. Nu börjar min månad som sambo. Det kommer bli en intressant tid. För sist jag bodde tillsammans med folk var i lumpen och då var vi 11 i logementet. Innan dess så var det innan gymnasiet då jag bodde hemma. Så det här kommer bli väldigt intressant. Men det är tur att det är LiP. Mycket kommer nog lösa sig med tiden. Hon gillar att laga mat, jag diskar mycket hellre. Hon är som jag lite känslig mot laktos, så inköp till kylskåpet kommer funka. Och hon är i grunden också norrbottning. Det finns en viss mentalitet hos oss från norr, speciellt när vi är tillsammans. Det finns inget som är tabu och dte underlättar så otroligt.

Nu ska vi dricka te och sedan sova. Imorgon kör vi igång på riktigt med valrörelsen och Åsa kampanjen!

Ciao!

Inga kommentarer: