tisdag 12 maj 2009

Vilken service?! Not!

Sitter hemma och tittar på ESC semi nr 1. Många intressanta bidrag. Andorra, Sverige, Schweiz, Turkiet, Island, Rumänien och Malta det är mina favoriter! Går de vidare så är jag nöjd. Men tror inte att folket i Europa tycker som mig.

Övrig idag har varit mycket administrativt. Suttit och försökt få grepp om vilka tider vi behöver polistillstånd för utåtriktade aktiviteter, försökt få tag i en rektor som aldrig kunde svara. Och sen när han väl svarar efter ett ständigt ringande i typ 5 timmar så kan inte han ta några beslut utan skickar mig vidare till någon annan som i sin tur inte kan ta beslut. Vad är det för folk som egentligen får sånna tjänster. De måste väl kunna fatta beslut om en sådan sak?

Har även varit på polisstationen för att lämna in ansökan och möttes där av total avsaknad av service! Hon i repan där var totalt värdelös. Stackars man som inte kunde så mycket svenska som fick tas med henne när hon verkligen gjorde bort sig. Det enda mannen ville var att hon ringde till en som kunde tolka åt honom. Och hon i repan gör värsta grejen av det och blir typ arg på honom. Fy fasen vad arg jag blev när jag stod där och såg hur illa han blev bemött av henne. Skämmes tamme fan!

Hade en aktivitet med GSHF unde rkvällen där vi fixade en soffa till järntoget och agerade soffliggare som inte röstar. En lyckad aktion måste jag säga. Den uppmärksammades om inte annat.

Imorgon blir det kampanj hela dagen! Hämta kampanjbilen och ordna dte sista som inte blev riktigt klart idag.

Ciao!

Inga kommentarer: