söndag 24 maj 2009

Två superdagar!

Måste gå och lägga mig för att orka med dagen imorgon. Först ska jag lämna bilen till KaS på centralen. Sen ska jag till Donnergymnasiet för att se en debatt och sedan bär det av till Stenungsbaden i Stenungsund Där ska jag plocka upp Tomas Bodström och sedan köra honom till Angered där han skall ha en träff med ungdomar. Det ska diskuteras framtid och hur vi unga vill att den ska se ut. Ett väldigt bra initiativ.

Jag övningskörde sträckan idag för att vara säker på att jag hittar. För det är snävt om tid. Och det känns som att det kommer gå bra. Det enda jag funderar på är vad man ska prata med honom om under den ca 40 min långa bilresan. Man skulle kunna prata om barn och kvinnor som säljs för prostitution eller om valrörelsen. Kanske hur han ser på framtiden, Hur han tror att valet kommer att sluta, ja man kan nog prata om det mesta. Det lär säkert flyta på bara man kommer iväg.

Jag tror att det kommer bli en superdag imorgon! Bara jag kommer i säng nån gång.

På tisdag kommer Mona och Jan Eliasson hit till Götet. Det kommer också bli en riktigt bra dag tror jag. Då ska vi åka spårvagn ut till Angered med Jan och Olle. Sen blir det värsta grymma aktiviteten där. Så befinner du dig i närheten av Angered så kan du ta dig dit imorgon mellan 15-16 och på tisdag mellan 18-20.

Vi ses där!

Upp till kamp!

Ciao!

Inga kommentarer: