fredag 1 februari 2008

Förvånad

Jag blir så förvånad. Man har ju egentligen ingen aning om vilka som läser ens blogg. Och ibland kommer det fram folk på olika ställen där man befinner sig och komenterar min blogg, de refererar till den och vill diskutera den med mig. Och hela tiden det händer så blir jag så förvånad. För ofta handlar det om människor som jag aldrig kunde gissa skulle vara någon som läste min blogg! Men det är ju bara ta till sig av det! Se det som smicker! Och det är ju alltid trevligt!

En annan sak...

Det är väl så? Att vissa människor saknar totalt innehåll i hjärnan! Det är bara luft som fyller ut den. Det märks framförallt på vissa människors handlingar! Synd bara att de själva inte förstår att vi kan läsa dem som en bok utan och innan.

1-0 Grattis! Äntligen din tur att göra mål?
När har du tänkt att lägga av? Växa upp lite?

Segt ikväll! Jobbat hela dagen sen tidigt imorse till sent ikväll. Hoppas bara att det betalar sig bra i slutet.. För jag behöver mina pengar till min resa!

Inga kommentarer: