tisdag 1 juli 2008

jag vet inte vad!

Ibland önskar jag att jag var en teknisk expert. Sitter med min telefon och ska försöka föra över musik från datorn till telefonen men det går inte så bra. Jag kan inte förstå vad jag gör fel den här gången. För samma dag som jag precis köpte telefonen så klarade jag det utan problem, men inte den här gången. Lite smått förbannad hinner man bli. Det måste vara en viktig detalj som jag glömt bort. Väldigt irriterande.

Tror att jag lyckats fixa lägenhet i Göteborg nu. Perfekt läge. På Karl Johansgatan. Det tar ca 7 min att gå till kontoret Ligger mellan majorna och masthugget. Ica finns i huset. Tvättstuga på samma våningsplan. Stor sovalkov med inbyggda garderober. Möblerbart kök med mycket förvaring! Jag ska få måla om väggarna om jag vill. Badrummet är kaklat med badkar! Bättre kan det ju inte bli! Lovely!

Ska bara fixa det sista praktiska inför allt, sen är det klart!

Sa upp min lägenhet i Arvidsjaur idag. Pluss att jag klagade på mattläggaren och rörmokaren som varit här för att göra om badrummet. Det ser ut som att man haft en okunnig praktikant som fått göra jobbet. Allt är halvgjort. Toan är inte fastskruvad, skarvarna är inte tätade och jag vet inte vad!
Min sovalkov har inte blivit ommålad vilket man lovade för 1 år sedan. Jag säger då bara det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, vad roligt att du lyckats hitta en lägenhet. Så nu är ingen av oss hemlös, lite tråkigt, det hade varit kul på debatter mot Muf. Haj jag heter Malin och är hemlös pga eran politik! Men det är skönt att vi slipper sova på gatan!

Anonym sa...

Meeeeeen så kul att du fått lägenhet :) Den lät juh toppenfin oxå!! //Stina