söndag 13 juli 2008

Say no more!

Efter vi låtit kidsen spela burträskbingo skulle redovisningen ske av alla uppgifter.
En kille kommer fram ur ena laget för att visa ena uppgiften som han fotat med mobilen. Man märker lite illska blandad med någon konstig typ av stress. Man hör honom mummla någon om att han skyndar sig för han måste jdmwekita.
Eftersom det sista han sa knappt hördes skriker någon ur ett annat lag

- Vad sa du?

Den här killen vänder sig då om mot resten av gruppen och säger högt och tydligt

- Jag måste skita!

Hahaha Älskar SSU Norrbottens ärlighet. Det finns liksom inga begränsningar varken hos ombudsmän och medlemmar! Lovely!

En hel helg med Linnea och Erik kan jag skratta mig till sömns. Så mycket vi har fått skratta åt kidsen och med kidsen! Det är helt otroligt! Dock känner jag just nu att jag inte har speciellt mycket över till de som är mellan 13-18 år. Skulle nog spy på dem om jag skulle måsta ta hand om sånna kids inom närmsta framtiden.

Men att sova i husvagn utanför Folketshus i lilla abborrträsk med erik och Linnea bara det är en historia i sig. Say no more!

Helt klart en sjuk helg med många fina minnen och historier att berätta!

Inga kommentarer: