söndag 14 december 2008

En skön Söndag!

Söndagar som denna skulle man ha varje vecka. Vaknade och sa hej då till HaA. Fick ett il att städa. Så nu ser det helt ok ut för att kunna åka iväg. Fick besök av JeL. Hon lagade mat till oss. Det bjöds på god pepparstek, potatisgratäng och en grönsaksblandning i pesto. Jättegott! Åt en lussebulle till efterrätt och nu slötittar jag på tv. Tar igen veckans alla serier som idag går i repris. Ska kolla igenom packningen en gång till och packa ordentligt. Fördela lite mellan handbagage och stora väskan. Se om det kanske finns mer plats över då. Annars så får jag packa ytterligare en gång och fördela mellan tre väskor. För då är det då absolut inga frågetecken om hurvida man får plats med saker man införskaffar sig i Senegal/Gambia. Funderar på om jag ska åka ut till Partille ett tag för att hälsa på KiJ och hennes familj. Men samtidigt känner jag mig helt slut i både knopp och kropp.

Ska diska undan från maten först. Så att det blir gjort!


Kanske stannar jag hemma och ser på en film ikväll...En skön avslutning på en skön helg!

Inga kommentarer: