torsdag 11 december 2008

Jag älskar...

att jobba med MaR!

Detta för att:

*Hon tvingar mig att äta nyttig vegetarisk äckel mat
*Hon jobbar så jävla mycket så att jag också måste göra det
*Hon är så svag att det utan problem går att brotta ner henne
*Hon bara går i dyra affärer vilket innebär att jag sällan handlar och slösar pengar.
*Hon har en annan typ av smak på killar, vilket gör min marknad fri(För där går det ju verkligen jättebra..)
*Hon hjälper mig med mina väskor så att jag slipper killar som frågar om de ska hjälpa mig
*Hon har alltid nagellack på kontoret i fall att man måste göra sig fin
*Hon har så stökigt på sitt skrivbord så att mitt alltid ser städat och rent ut
*Hon låter alltid mig börja tidigast så att jag får min egna lilla stund på kontoret
*Hon ser alltid till att skämma ut sig själv genom att härma mig och mina utspel
*Hon har aldrig pengar vilket får mig att känna mig rik
*Hon sätter upp min konst på väggen så att jag kan känna mig berömd
*Hon har bara en telefon och jag har två vilket ger mig ett privatliv som hon saknar


Det finns säkert mycket mer som skulle kunna skrivas! Men jag tror att jag stannar här.

Tack MaR för att du förgyller mina dagar på jobbet!

1 kommentar:

Malin sa...

I know you love me! Alla gör det, måste vara ngt visst med mig!