söndag 14 december 2008

Vilken Lördag

Jag vet inte riktigt vad som hände igår, men det måste ha gått vilt till. Vaknade i morse och upptäckte två rivmärken på min hals när jag skulle borsta tänderna. Jag har ingen aning om vart de kom ifrån eller när de hamnade där. Men någon gång mellan 22-11 måste det ha varit. Träffade en himla massa trevliga personer igår. HaA var här innan och vi gjorde oss i ordning. Sen bar det iväg. Tanken var att gå på gambiansk fest och dansa loss. På vägen in till stan var tanken att att ta några glas först på något billigt hak. Gick till en liten pub och där träffade vi på en bekant och hans vänner. Satt där och tittade på matchen mellan Barcelona och Real Madrid. Jag och HaA slog vad om vem som skulle vinna. Och jag förlorade. Jag trodde verkligen att Real skulle slå Barcelona! Men tänk så fel jag hade. Det var väldigt trevligt där i alla fall. Tiden bara rusade ifrån oss och klockan var strax över 01. Vi började prata om vart vi skulle gå vidare och den gambianska festen försvann lite bland alla andra alternativ. Vi hamnade tillslut på Nef. Mycket trevligt. Det var helt ok musik som för en gångs skull gick att dansa till. Inte någon techno som jag aldrig förstått mig på. Hela kvällen gick väldigt fort och helt plötsligt skulle de stänga och klockan närmade sig 05.00. Jag och HaA tog oss hemöver och på vägen hem köpte vi en kebabrulle på Palles. Typ en av de godaste rullarna jag ätit tror jag! (Eller annars berodde det på ens egna tillstånd) Åt och sen bäddade jag till HaA och vi båda somnade väldigt snabbt.

En riktigt rolig kväll/Natt/Tidig morgon!

Inga kommentarer: