tisdag 16 december 2008

en sten som tynger..

Nu är det inte alls länge kvar innan jag åker. Imorgon den här tiden sitter jag i Stockholm med några goda vänner. Sen bär det av för att sova och på torsdag förmiddag åker jag ut till Arlanda för att checka in.

Det finns dock en sak som jag önskar att jag kunde göra. Det är att ge mamma och pappa en stor julkram! Det börjat kännas mer och mer i hjärtat att julen inte får firas med nära och kära från familjen. Ingen utgång på juldagen där hemma, ingen utgång på trettondagen. Saker som varje år varit återkommande traditioner som nu ska brytas. Egentligen är jag väl inte allt för mycket för traditioner, men just traditionerna man har kring jul betyder mycket för mig. Och den här gången blir det inget som är sig likt. Känns konstigt!

Nä ska kolla det sista nu så att allt verkligen är klart imorgon. Blir att ta med sig allt till kontoret för att slippa åka tillbaka hem till lägenheten.

Suck, ser framemot resan men det finns ändå en liten sten som tynger. Men det släpper nog när jag väl är framme.

Ciao!

Inga kommentarer: