söndag 21 juni 2009

Äntligen!

Nu har jag äntligen hittat 2 par nya tygskor. Ett par i vitt och ett par i svart. Så som jag har sökt och sökt. Nu kan jag äntligen kasta mina gamla och jättetrasiga skor! Men jag kommer sakna dem. De har varit mina bästa vänner ett bra tag nu. Träffade MaO idag och gick lite på stan. Meningen var inte att köpa saker. men vi gick in i affären och då stod de där framför mig. Tygskorna som jag sökt efter i en evighet. Jag blev bara tvungen att köpa dem.

Annars är jag på jakt efter en klänning att bära på ett bröllop nästa helg. Måste verkligen snabba på för att hitta en klänning. Har nog en som jag funderar på. Har även hittat en bolero som fungerar ihop med den klänning som jag har i huvudet. Ska kolla om de fungerar ihop bara. =) Men det börjar bli ont om tid. Ska även fixa lite med presenten. Har kollat lite saker idag. Det kommer bli superbra!

Ciao!

Inga kommentarer: