torsdag 18 juni 2009

Baskerprov vs. Valrörelse

Shit! Det har nu snart gått två veckor sedan valrörelsen slutade. Men jag känner mig inte helt återställd än. Det måste nog ha tagit mer på mig än vad jag själv velat erkänna. Kroppen känns fortfarande helt död och seg. Huvudet värker verje dag och en av dessa två veckor har jag varit hes. Helt sjukt hur man väljer att bara köra på utan att kanske känna efter att nu får det finnas ett stopp någonstans. Det funkar inte att jobba dygnet runt nästan under 1.5 månader. Det är inte hållbart i längen märker jag nu. Folk pratar om att baskerprovet är hårt. Jag som upplevt baskerprovet säger: ett baskerprov är hårt, men en valrörelse är bra mycket hårdare!


Undrar när det ska släppa. Just nu känns allt bara så motigt. Så det kommer nog ta ett tag innan man är helt återställd.


Ciao!

Inga kommentarer: