måndag 15 juni 2009

Vännen- Jag saknar dig!

Har under kvällen plockat lite i lägenheten. Har diskat och plockat upp reklam från golvet i hallen. Har dessutom tagit och ställt undan LiPs säng som hon hade när hon bodde här. Helt plötsligt blev lägenheten mycket större och det blev mer tomt än vad jag hade trott. Nu är det bara att inse att hon inte bor här längre. Vilket känns tråkigt. Känns som en sten i mitt hjärta som tynger det. Ingen att surra med på kvällarna framför dålig underhållning på tv. Ingen att blanda linfrögegga till. Ingen som blandar det till mig. Ingen att surra med in i det sista innan man sakta sluter ögonen och somnar. Det var verkligen roligt att ha henne här. Men istället för gräva ner mig i tomheten det blev så får jag lyfta optimisten inom mig(Det finns trots allt en sån inom mig). Vi fick iaf en underbar månad tillsammans. Utan henne hade jag nog gått in i väggen flera gånger om. Så tusen tack LiP, än en gång! Ditt sällskap har hjälpt mig överleva! Du är en stjärna i himlen!

Inga kommentarer: