måndag 19 november 2007

Helgen som varit

Fredagen satt jag i förhandlingar med nämnden hela dagen. Inte alltid så lätt att förklara att kommunen har besparingskrav och att föreningen får mindre i bidrag. Men man får försöka göra det bästa av situationen.

Kvällen bestod av ett samtal som jag vänata på länge. Och som tur var gick det väldigt bra. Nu är luften rensad så nu får vi se hur resultatet blir. Sen blev det fest hos Malin. En riktigt bra fest med Sing star och roligt folk!

Lördagen började tidigt med skjutning på K4s skjutbanor. Mellan 9-13. Så de tblev många skott och förbättringar hela tiden. Så det kändes riktigt bra!

Eftermiddagen tillbringades också på K4. Men i sporthallen för att titta på innebendy. Och till min stora förvåning så spelade en kompis till mig i motståndarlaget. Så det var kul att prata lite med honom.

Kvällen, då var dte dags att gå på Partifest! Jag var den enda under 30 så det var väl inte jätteroligt. Vi åt god mat på Lappis sen så drog jag vidare till röda villan. Fest med grabbarna och lite annat folk. Riktigt roligt! Utgång på stalo senare under kvällen och innan sängen så blev det gratis mat på Cazba. Så det var också en bra kväll.

Söndagen sov jag nästan hela dagen. Sen kom Rut förbi en stund. Skulle se en film med Johan, Johnny och Mattias. Men den var så dålig så jag gick hem. Fick sällskap av Simon. Sen gick vi ut på en lång promenad. Skönt!

Nu väntar sängen och en ny vecka! Jobbar på torsdag och längtar som fan!

Tack och hej!

Inga kommentarer: