torsdag 1 november 2007

så var det samma sak igen.

Fått nog med bekräftelse för att förstå. Än en gång samma sak. Fattar inte att folk aldrig lär sig. Speciellt när de gjort det en gång och såg konsekvenserna av dte redan då. Men att sen göra om samma sak igen.. Då fan kan man kalla människan för idito!


Tänkte skriva lite om min tripp till Åland. En rätt ok resa. Men jag han bara kliva på båten sen började det kännas. Jag kommer bli sjuk. Ögonen rann och näsan också. Huvudet dunkade som aldrig förr. Men jag tog en liten stund i hytten, sov 2 timmar och sen blev det bättre. Och tur var väl det. För hela den kvällen var galen. Mycket galen!

En kompis drog hem en kvinna till sin hytt. Han är typ 22 och hon var typ 45. HAHA skrattade nästan ihjäl mig när jag fick höra. Och ännu mer skratt blev det när jag sa att kvinnan han hade varit med var äldre än min mamma. Då skulle ni ha sett hans min. HAHA.

Det var rätt mycket folk dock var det mycket gamla och barnfamiljer. Men lite yngre människor fanns det. Träffade en grymt trevlig kille som hette Henrik. Och det var roligt.

Handlade en hel del på taxfree. Ett flak och lite sprit. Så nu är förråden fyllda för ett tag framöver.

Kom till Stockholm igen på tisdagen. Var helt slut. Hela kroppen gjorde ont och huvudet höll på att flyga från kroppen.

Men Emma mötte upp mig på centralen och sen kom Amelia. Vi tog en lååång fika. Mycket tevligt! Så skönt att träffa dem igen. Där pratar vi verklig vänskap!

Tog mig sedan till Petra för en dusch och sen lite sömn innan jag skulle upp för att hinna med flyget. Sitter nu hemma efter att ha hängt med grabbarna lite. Skönt att ha dem i sin krets.
Ska snart sova. Bara en liten stund till vid datorn.

Mer bloggande senare.

Och till dig som sa att du var min vän och att allt skulle vara som förr..
Ditt val, Ditt misstag, din förlust! Glöm inte det!
Jag klarar mig jävligt bra utan dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Natti!