onsdag 14 november 2007

Hinner inte med...

Har haft massor att göra nu senaste tiden. Därför har uppdateringen varit lite halvt dålig. Har jobbat några dagar och kvällar. Sen sitter man i möten med Kultur- och Fritidsnämnden väldigt ofta just nu. Vi behandlar verksamhetsstöden som ska ges till olika föreningar. Och det blir många siffror och mycket att hålla koll på. Så jag är alldeles slut när jag kommer hem. Därför ska jag försöka gå och lägga mig när jag skrivit klart detta. Bara för att försöka sova innan klockan 00.00. Något som jag inte lyckats med på väldigt länge.

Imorgon ska jag jobba på Särskolan på vår högstadieskola. Det är så himla roligt att jobba där. Man har så mycket att lära sig och man får så mycket tillbaka från dessa elever. Så jag ser framemot att gå till jobbet imorrn!

En del annat som jag MÅSTE göra har dock hamnat lite bakom. Så jag måste ta och göra det imorrn. För det handlar om saker som måsta vara klara till på Fredag.

Nä, God natt nu! Sov gott!

Inga kommentarer: