onsdag 8 oktober 2008

hoppsan ojdå!

Sitter på kontoret och ska snart gå till järnhälsan för att höra mig för om vaccinationer. Måste se till att lösa allt med vaccinationerna inför resan. Och det börjar bli lite ont om tid känner jag. Ska senare i eftermiddag åka till IKEA. Göra lite av de inköp som aldrig blev av ibörjan av flytten hit. För nu har jag äntligen hittat någon med bil som också skulle på ett IKEA besök, så då fick jag följa med.

Gjorde bort mig så fruktansvärt mycket på jobbet idag. Men ingen fara skedd. Höll bara på att dö av skratt. Och det var inte bara jag som gjorde bort mig. Även M sa mer än vad som var tänkt. Men men en olycka händer så lätt och det är inte alltid som talet gör som hjärnan vill.

Skrivs mer sen!

1 kommentar:

Malin sa...

Inte att jag nämner mitt namn i alla fall!