torsdag 9 oktober 2008

Jag är så jävla bra!! Eller?

Jag har äntligen målat klart det som var prioriterade målningsområden. Äntligen! Men frågan är om jag är så jävla bra för det, för då skulle jag ju ha varit klar redan för länge sedan. Men men, Just nu tycker jag att jag är bäst i världen!!

Har fått lite hjälp lite då och då. Tack M och S. Utan er hade det inte hunnit bli klart innan helgen(rätt så klart iaf).

Sitter just nu på golvet i lägenheten. Har börjar sortera saker ur lådorna som fanns kvar. Fasen vad mycket skräp det är alltså! Så nu slänger jag en hel del.

S kommer och hjälper mig med det sista imorgon, sen kommer A, P och H på kvällen. Så där finns det också lite hjälp att få. Så det ser rätt ljust ut må jag ju säga. Hade aldrig trott det förra veckan. Då verkade allt hopplöst.

Kanske blir Liseberg på lördag!

Inga kommentarer: