onsdag 5 november 2008

snälla!

Det är verkligen jättekul att många följer och läser mig blogg. Men till er alla som gör det skulle jag uppskatta om ni bara accepterar och finner er i det jag skriver. Ni måste inte höra av er och fråga om det jag skriver, vad som har hänt, vad jag menar med inlägget och ni måste inte höra av er och fråga om det är er jag menar. För hade det varit dig jag menat så hade jag förmodligen sagt det till dig redan. Kan jag snälla bara få skriva av mig utan att det ska innebära en massa frågor efteråt. För ni vet väl själva om ni har ryggen fri. Era frågor gör ju bara att jag får misstankar kring er eftersom ni tydligen blir väldigt oroliga över det jag skriver. Då kanske det finns en sanning i allt också. För det jag skriver kan också ibland bara vara konspirationsteorier från mitt håll.

Sen om jag vill att alla ska veta vem jag skriver om, vad jag måste göra, vad jag känner och tycker och varför jag skriver vissa saker och gör vissa saker så hade jag väl förmodligen skrivit ut allt sånt på en gång.


Men ni får gärna kommentera inläggen.

Tack!

Inga kommentarer: