måndag 10 november 2008

YOUGHURT- aldrig mer!

Nu veT jag hur mycket youghurt som egentligen rymms i ett 125g litet paket. Det låter inte speciellt mycket men om man glömmer att man öppnat förpackningen och sen får för sig att skaka det igen då vet man. Dränkte nyss kontoret och mig själv med youghurt. Inte lite heller. Måste kanske hem och byta kläder. Byxorna, tröjan, linnet ja hela mig blev täckt med yoghurt. Det åkte ner i tangentbordet, i lådorna, och på skrivbordet inkl. väggarna. Så nu har jag stått och tagit reda på det där!

Jag säger bara det: ALDRIG MER YOUGHURT PÅ KONTORET!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

förlåt men det måste sett roligt ut.. ser det ramför mig som en tecknad serie.
förstår att det inte var lika roligt som bilden jag får framför mig med dina målande ord.

Erik Gustavsson sa...

IDA! PASS PÅ! nu är du länkad till min underbara blogg, nu är det upp till dig att fullfölja vår härliga bloggkonstilation ;) <3