onsdag 5 november 2008

Tjejkväll

Imorgon blir det tjejkväll hemma hos mig. Det ska bjudas på pastagratäng med kyckling och sen till efterrätt bjuds det på ananas paj. Det ska snackas gamla minnen och det ska skrattas och och spånas idéer för framtiden. Det ska bli så himla roligt att träffa det gamla gänget igen. Vi som kursknarkade ihop under tidiga 2000 talet. Vi som höll ihop under kurserna. E med hennes studiecirkel i Sexualkunskap, Min och T's missuppfattning vid revyn, som just då gjorde mig as förbannad, men som jag idag bara asgarvar åt. L's kloka och alltid alerta sinne. Det ska bli gött att slå dessa huvuden ihop igen. Det bästa av allt är att de alla mest troligt kommer sova över. Så det blir pyjamas party a lá old days! Lovely!


För länge har vi väntat....

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar din annanas paj den var gudomligt god,, fast mest saknar jag dej