söndag 8 juni 2008

Funderar

Dagen idag har varit fruktansvärt slapp och skön. Har legat på standen i Hässelby stand och bara slöat. Skön att veta att man inte har något att göra, att man kan lägga all tid i världen till att bara göra ingenting. Läst lite ur min nya bok. Skit bra. Lite svår början bara, där det var svårt att hänga med bland karaktärerna. Men nu har jag greppat det. Ser ut att vara ytterligare en Ida bok. Mycket intriger och lite galna sexuella relationer. Nästan som godis.

Funderar över hur jag ska ta mig till Arvidsjaur om några veckor. Vill flyga för att dte tar kortast tid. Men min packning väger för mycket så tåg lär det väl bli. Om jag inte kan skicka en väska med John som skall köra till Skellefteå. Då kan jag ta flygat dit och sen hämtas upp där. Hmm. Ska kolla mer på de olika förslagen.

Nu tar jag mina chanser. För jag har inget att förlora längre! fuck off!

Johnny- Du är allt bra rolig du!

Inga kommentarer: