torsdag 26 juni 2008

Synd om människorna!

Jag har verkligen svårt att förstå mig på människor som blir så fruktansvärt högljudda när de dricker. Ska det vara sä jävla svårt att bara dricka och sen ändå kunna hantera situationen.

Ikväll har jag druckit, jag har sjungit SingStar och haft väldigt roligt. Men jag har inte skrikit. Jag har varit väl medveten om vad jag gjort under kvällen. Men vissa i mitt sällskap verkar inte ens försöka kontrollera sig själva. Klockan är snart 03.00 på natten och de sitter och sjunger SingStar. Eller de sjunger inte, de skriker! Jag vet inte hur många gånger jag bett dem dämpa sig lite. Men det är som om att det inte går in i huvudet på dem. De dricker vin och har inte alls koll på vart de har glasen, det är vin överallt. Dock inte i soffan - Men det är väl bara en tidsfråga innan soffan också blivit dränkt.

Jag vet inte. Men jag tror att min tid är förbi. För jag kan inte förstå varför folk tycker att det är så jävla roligt att supa sig så fulla att man tappar all kontroll!
Det är fan synd om dom människorna!

Dock är det väl tillåtet att någon gång tappa all kontroll. Men inte en onsdag mitt i veckan när inga uteställen är öppna!

Inga kommentarer: