torsdag 26 juni 2008

Hemma igen..

Nu är jag hemma i Arvidsjaur igen. Det med blandade känslor. Mest känslor av tomhet och otillhörighet. Johan, Johnny och Simon är inte längre kvar här. My team! Inga att hitta på bus med mitt i natten, inga att se en film kl 02.00 med och inga att gå långa och sena nattpromenader med. Detta kommer att bli en tråkig sommar.

Mer om resan till Turkiet En helt fantastisk resa som jag sent kommer att glömma. Hade så roligt under veckan där. Suzan, Tobbe och Rasmus kommer jag alltid att komma ihåg! Världens goaste människor. De gjorde resan oförglömlig. Anna och Alice likaså.
Dagen på båtturen på smaragdfloden- vilken dag alltså! Så himla fint och underbart. Längst fram på båten, vinden som svalkande samtidigt som solen stekte en. Och en dag utan att lyckas bränna sig! Lovely! God mat och fina vyer! Härligt bad och underbar magdans.

Midsommarafton i Alanya samtidigt som Turkiet spelar en match i EM= Dålig kombination.
Allt handlade bara om matchen. Jag som kommer ihåg Alanya som värsta grymma stället att fira midsommar på. Tjii fick man. Men vi hade roligt ändå. Lite dans blev det innan det var dags att ta bussen till Antalya för att flyga hem.

Som sagt- En oförglömlig resa!

Hemma i Arvidsjaur sen 3 dagar. Jobbat 2 nätter. Nu fest hemma med gamla klasskompisar, singstar och mycket skratt. För vi sjunger förjävligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hörde minsann att ni sjöng när ja for från mamma igår :) Kul att du är hemma! :) //Stina