fredag 27 juni 2008

Jobb i natt

Ska jobba i natt. Så snart ska jag väl försöka lägga mig ett tag och vila så att man orkar. Har hälsat på farmors mamma idag. Hjälpt henne med hörapparaten lite. Hon börjar trappa av, vilket känns lite jobbigt. För det är verkligen en människa som alltid funnits!

Torkskåpet i tvättstugan fungerar inte. Haft min kläder på tork i mer än 24 timmar och de är fortfarande inte torra. Men på måndag skulle de på A-hem göra något åt det.
Jag som hade massa tvätt, men som nu får vänta!

Jag åker till Malå nästa helg. Ska hälsa på Mormor och morfar samt hälsa på min morbror och hans tjej och sen ska vi gå ut. Det är ju musik vid malån. Har bara missat det en eller två gånger under min livstid.

Hoppas på en lägenhet i Göteborg snart! Känner en växande stress som sakta kryper sig fram. Men det löser sig säket. (Hoppas jag)

Inga kommentarer: