måndag 16 juni 2008

Vad underbart!

Sıtter har i varmen och njuter. Klockan ar ratt mycket och jag ar helt slut av solen och varmen. Men skont ar det! Kanner verklien att jag behovde komma fran ett tag. For min skull. jag kan passa pa att beratta om mina forsta dagar har i landet.

Dag ett.
Vi kom ratt sent pa dagen. Sa det forsta jag gjorde var att byta om och satta mig pa en restaurang for att se matchen mellan Sverige och Spanien. En helt ok match. Dock var det javligt trakigt att Sverige forlorade. Far hora det hela tiden nu. Sa jag hoppas att det blir en seger pa onsdag nar vi moter Ryssarna.

Dag tva.
Gick upp tidigt for att prova pa nagot nytt. Ett Turkiskt Hamam. Det var grymt skont och man kande sig valdigt ren efterat. Men efter att ha legat i solen hela dagen och sen ta pa sıg en Bh. İnget jag rekommenderar. Kandes som att jag utsatt mig sjalv for varsta vartgardsmisshandeln! Javlar vad det sved vıd berorning! Traffade lite folk som jag gick ut och ut middag med. Mycket trevligt. Det blev en tidig kvall. Var helt slut.

Dag tre.
Gick upp valdigt tidigt. Lade mig direkt vid poolen och har legat dar hela dagen. Sa skont! Och kvallen har tıllbringats i hamnomradet. Mycket fint omrade. Lıkt sig sen sist. Och nu sitter jag har. An ar det dagar kvar innan jag satter mig pa planet hem. Ska hinna med en hel del.

Men som sagt. Jag njuter verkligen och det var inte alls hemskt att aka sjalv!
Det daliga namner jag efter resan!

Lev och ha det!

1 kommentar:

Anonym sa...

IDA!! Jag skäms så över att ja inte kunde åka med.... Men kärlek till dig ändå!! :D