söndag 22 februari 2009

Årsmötet över

Helt tomt i huvudet. Är totalt slut. En helg på viskadalens folkhögskola är över. Ett årsmöte är över och en helg med jobb är över. Årsmötet har behandlat intressanta motioner, val av en styrelse som utökades. Jag tror att det blir jättebra! Jag känner mig glad. Dock känns det jävligt tråkigt att AnW lämnade DS. Inget kommer vara sig likt. Otroligt egentligen hur snabbt man fäster sig vid någon. Jag har bara bra saker att säga om honom. Han må vara lite förvirrad ibland, men det köper jag med tanke på den tid han har lagt ner. Allt beröm han har gett och alla roliga humor inslag.Det är ledsamt. Men han försvinner inte. Vi har redan planer på G. Grymma planer!

Många nyvalda i styrelsen. Vilket jag tror gynnar alla. Det kommer bli ett Göteborg med massa aktiviteter och ett bra enegagemang. Nu kör vi!

Jag skriver nog mer imorgon när huvudet inte känns som bomull. Måste sova.
Ciao!

Inga kommentarer: