måndag 23 februari 2009

Sömntuta

Var verkligen helt slut igår. Satt mig i soffan när jag kom hem och tänkte vänta tills en film började kl 21.00. Men nån gång mellan 19.45 till 20.15 så somnade jag. Vaknade vid 23.00 gick och borstade tänderna och la mig sedan i sängen. Somnade och sov till 11.00 i morse. Jag var verkligen aptrött igår. Han med ett träningspass också. Skönt!

Dagen på kontoret har varit seg. Jag känner mig inte riktigt i fas med huvudet. Men dte bör komma igång i veckan. Gjorde en utvärdering med SoB om hur dåken hade gått. Tackar så mycket för berömmet. Sedan var det dags för SSU Mölndal att ha årsmöte. Det gick bra trots att kommunen kuppade välberedningen lite. Men det blev bra i slutet. Jag ser verkligen framemot ett nytt år med massa verksamhet.

Nu väntar sängen. Fortfarande lite sömn att ta igen.

Ciao!

Inga kommentarer: