söndag 15 februari 2009

LFA metoden

En helg i stockholm har passerat. En helg där internationell verksamhet har studerats. Hur startar man ett projekt? vad är en LFA metod? Vad är målet, syftet och vilka metoder skall användas? Hur fungerar en projektledningsgrupp? ja frågorna har varit många men nu känner jag att jag har rätt bra koll på allt sånt. LFA metoden var asbra. Den kommer jag definitivt använda mig av i andra sammanhang och inte bara i internationell verksamhet.

Helgen blev förövrigt väldigt lugn. Fredagen gick jag på bio med KiF. Det var hon jag träffade i Senegal. Vi såg filmen om Benjamin Button. Asbra film! Rekommenderas starkt! Skrattade, grät och ja hela känsloförådet fick sig en omgång. Att Brad Pitt kan vara så himla snygg också. Helt otroligt.

Sov sedan natten hos KaS. Trevlig stund för samtal på sena natten. Med en skön sömn som följd. En promenad på morgonen och sedan en frukost med KaS och LiL.

Lördagkväll var melodifestivalskväll! Måns kommer definitivt komma långt. Hans låt var riktigt bra!
Sen han jag möta upp AnE och ViZ. Blev en fika och lite prat. Sedan en god natts sömn på hotell. Underbart.

Idag en fika med IsL. Sedan en resa med tåg tillbaka till Götet.

Sitter hemma nu. Lite halvt slummrig. Hoppas att jag tar mig i säng rätt snart.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärtat, du kan inte vara SSU-are heller. Mer originellt att vara Miljöpartist och Försvarsmaktsvänlig som jag. ;)

Gillar din blogg, helt klart värd att länka i min egen. :D
Kram!