tisdag 17 februari 2009

Svagt...

Än en gång säger jag det. Vill ni säga något - stå för det då! Lämna inte kommentarer utan att säga vilka ni är. Hur ska jag kunna göra något bättre när ni inte kan stå för det ni tycker? Svagt, tråkigt och omoget. Tur att folk visar uppskattning från annan håll i alla fall.

Jag förväntar mig att folk ska kunna tänka själv, att de ska förstå saker utan att man ska behöva förklara det flera gånger om. Och så länge människor inte visar den mognaden så kommer jag jag aldrig ge dem min respekt. Så är det!

Om ni inte gillar det så är det er förlust och inte min. Ni kan inte ändra situationen så länge ni håller tyst! Jag är ledsen.

Det gäller detsamma i politiken. Öppnar man inte käften och säger vad man tycker så kan man ju aldrig heller förvänta sig en förändring. Tråkigt att ni inte har lärt er det...

Inga kommentarer: