måndag 2 februari 2009

nya träningskläder!

Idag har jag äntligen köpt ordentliga träningskläder. Fick ett paketpris på Skor, Byxor och linne för 899:-. Allt från Nike. Skorna var både snygga och jävligt sköna. Sen var byxorna och linnet också riktigt snygga. Nu är jag äntligen inne i träningen. Känns skönt. De dagar som jag inte kan träna känns det konstigt. Brukar kompensera det ibland med att ta två pass på en dag. Men då är det två olika pass. Typ ett kondition och ett styrka. Har blivit betydligt bättre på att äta bra också. Dock med några få undantag.

Köpte två par byxor också. Ett par svarta finbyxor och ett par pösjeans. Lite strumpbyxor och ett par bikinitrosor för 10:- Tänk vad man kan fynda på rea!

Internet på kontoret har strulat hela dagen. Så det blev kanske inte gjort så mycket som det skulle ha blivit. Men när inte ens en servictekniker inte kan fixa det så bör ju inte jag eller MaR känna någon skuld eller så.

Nä har hunnit dammsuga lite ikväll. Ska se om jag orkar ta mig an något mer. Hade varit skönt att få det gjort iaf.


Jag är lycklig och tacksam över det jag fick förra veckan...

Inga kommentarer: