söndag 1 februari 2009

Äntligen!

Träffade JiL idag. Helt underbart! Det var så länge sedan jag träffsade henne. Så vi tog igen lite tid genom att gå på stan och kika lite på allt som de hade att erbjuda. Sedan kom MaO hem och vi tittade tv och sedan drog vi ut. Alltid lika roligt. Helt galet blev det innan vi ens hade fått i oss alkohol. Jag blev nästan påkörd av en galen göteborgscyklist! Undra hur många liv jag egentligen har. Och konstigt är det väl att det aldrig har smällt. För nog har jag varit i situationer som jag tackar nån där uppe för att det aldrig har slutat illa.

Kom hem innan klockan ens var 00.00. Skönt att hinna med en roligt kväll innan kvällen har gått för långt. Ska se om jag hinner fortsätta städa lite. Har hunnit diska, ta köksbordet och med hjälp av JiL blev tvätten också vikt. Nu är det bara resten av lägenheten kvar och förhoppningsvis blir den klar imorgon.

Har äntligen hittat laddaren till min dammsugare som mamma hade städat bort under hennes senaste besök i oktober förra året. Känns som om att det var på tiden att det dammsugades...

Känner att jag lever på veckan som varit! Helt underbar vecka!

Inga kommentarer: