tisdag 5 augusti 2008

Aldrig mer..

Hej jag heter Ida Eliasson och jag får skylla mig själv! Hela helgen har jag fuskat med maten. Jag har ätit jordgubbar och grädde i mängder, jag har ätit grekisk youghurt, hallon och mariannekross, jag har druckit vanlig mjölk och ätit andra saker med skummjölkpulver. Och nu sitter jag här med en mage som är helt förstörd. Det gör så j*vla ont men inget hjälper. Har varit på toa flera gånger med det blir inte bättre, magen är uppsvälld och alldeles hård när man trycker på den.

Men jag får skylla mig själv! Är jag så j*vla dum att jag äter sånt som jag inte bör äta så ska jag ju egentligen inte heller klaga! Men vart fan finns alla laktosfria saker? För inte är utbudet så speciellt stort! Och nått måste man väl kunna få gotta sig i även om man är laktosintolerant?

Till hela historien hör att jag har jobbat 5 nätter i rad också. Och det är ingen bra kombination!

Aldrig mer säger jag iaf. Aldrig mer!

Inga kommentarer: