fredag 29 augusti 2008

"Prova gratis" biljetter

Antingen har jag kommit i klimakteriet alldeles för tidigt eller annars så är det faktiskt så tragiskt att jag tränar för lite. Nu har jag kämpat på med köket. Och det rinner, ja det forsar rent utsagt svett! På ryggen, i pannan, under armarna, i knävecken, under brösten. Ja typ överallt! Bara för att man målar lite väggar. Så illa bör och ska det inte vara. Gick förbi ett gym idag. Kom därifrån med 2 "prova gratis" biljetter. Ska pröva Afroexpress och bootyexpress. Ska se om jag orkar med. Gör jag inte det så är det allvarligt! Då måste jag verkligen, på fullaste allvar, börja träna!

Första stegat kommer att bli promenad till och från jobbet så ofta det bara går. Sen blir det väl att försöka åka så lite spårvagn som möjligt. Trappor istället för hissen och sen måste jag börja tänka på vad jag äter. Men jag tror att det kan bli roligare att äta och laga mat i mitt kök när allt är klart. Då kan man ju faktiskt bjuda hem gäster på middag!

Nu är klockan alldeles för mycket! Jag ska sova och sen måla igen det första jag gör när jag stiger upp!

Ciao!

Inga kommentarer: